2009. március 8., vasárnap

Egy igazán laza hétvége

Az elmúlt hétvégét végre úgy töltöttem, ahogyan már régen szerettem volna egy hétvégét eltölteni: lustálkodással. Bár eredetileg azt terveztük Krisztiékkel, hogy elmegyünk szombaton megnézni Bamberget, de az időjárás közbe szólt. A havas eső és a 2°C nem a turisták barátja. Krisztiék végül ma (vasárnap) mégis csak elmentek, de én ezt a napot tényleg a regenerálódásnak akartam szentelni, úgyhogy itthon maradtam. Majd ha egy kicsit jobb idő lesz, elmegyek megnézni...

Így hát egész hétvégén csak olvasgattam, filmet néztem, szombat délután szundítottam is egy kicsit. Na jó, egy kis mosás-teregetés-vasalás becsúszott, de ez igazán nem terhelt meg, sőt, mondhatni még egy kicsit szórakoztatott is. A legjobb az volt benne, hogy nem határidős, előre betervezett feladat volt, hanem csak úgy spontán fogtam magam, bedobáltam a ruhákat a mosógépbe, amikor meg lejárt, akkor kiteregettem, majd másnap reggel kivasaltam és elpakoltam őket. Így sokkal könnyebb volt, mint ha már hétköznap előre eldöntöttem volna, hogy hétvégén mosni kell. A főzéssel sem bajlódtam sokat, igazi agglegény kaja volt: előre gyártott lasagne. De legalább finom és nincs vele sok gond, csak be kell rakni a sütőbe és megvárni, amíg elkészül.

Tegnap este kicsit barangoltam a neten és rátaláltam az Magyar Televízió online műsortárára. Hosszú idő után ismét híradót néztem. Be kell valljam, kicsit jól esett. Nem is a hírek maguk, csak a tény, hogy TV-t nézek, ráadásul otthonit. Ezen felbuzdulva gyorsan tovább kerestem és legnagyobb örömömre rá is találtam az archívumban a Beugró legutóbbi adására, amit egyből meg is néztem. Nagyon jókat derültem rajta, el is mentettem a lapot a könyvjelzők közé, hogy legközelebb már keresni se kelljen. Ma már még ügyesebb voltam, a híradót már élőben néztem, nem felvételről. Most még olvasgatok egy kicsit, aztán lefekszem aludni, mert holnap indul megint a mókuskerék...

De mielőtt elbúcsúznék, ezzel kis e-virággal szeretnék Nemzetközi Nőnap alkalmából köszönteni mindenkit, aki magát Nemzetközi Nőnek érzi! :) Végül, de nem utolsó sorban, Boldog Névnapot a Beáknak és a Zoliknak!

4 megjegyzés:

  1. hétvégére szervezek egy spontán vasalós bulit.. jössz? ;)
    - szép virág:) -

    VálaszTörlés
  2. Ha szervezed, akkor hogyan lehetne spontán?! De jövök, hozok még egy kis vasalni valót neked! :)

    VálaszTörlés
  3. Ejnye no! Katicából nem távol maradni, valami 'forró' buli miatt :)

    VálaszTörlés